Kirjaston joulukalenteri 2023 tuo lukuvinkkejä vuoden pimeimpään aikaan

Julkaistu 30.11.2023
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjaston asiantuntijat tuovat tänäkin vuonna valoa kaikkien joulun odotukseen virtuaalisen joulukalenterin muodossa. Tästä joulukalenterista et löydä makeaa suklaata tai kuvia hiippalakkisista tontuista, vaan saat joka päivälle vinkin hyvään lukukokemukseen! Kirjajoulukalenterimme aloittaa joulukuun 1. päivä ja joka aamu jouluaattoon asti julkaisemme luettavaksenne uuden kirjavinkin.

Kirjaston joulukalenterin luukun löydät päivittäin aamuisin klo 8 Tampereen korkeakouluyhteisön intranetistä ja sen lisäksi kaikki kirjavinkit löytyvät kirjaston joulukalenterin verkkosivuilta.

Tällä hetkellä sivulla on luettavissa vuosien 2020, 2021 ja 2022 joulukalenterien kirjoitukset, joten jos jokin juttu on aiemmin jäänyt lukematta, niin ehdit vielä kertaamaan ennen tämän vuoden kalenterin alkua. Lisäksi kirjaston joulukalenterin 3 uusinta "luukkua", eli kirjavinkkiä, löytyvät aina myös kirjaston verkkosivujen etusivulta.

Tervetuloa mukaan nauttimaan kirjavinkeistä ja odottamaan yhdessä joulun saapumista ja vuoden 2023 loppua! Otamme vastaan ilolla kommentteja, huomioita, lisävinkkejä ja mukavia joulutoivotuksia intran kommenttikentässä vaikka joka päivä - kirjoista kannattaa aina keskustella!

Vaikka maailma on toisinaan synkkä paikka ja talven pimeys on joulun alla pahimmillaan, niin aina voi nauttia yhdessäolosta, joulun valoista ja kynttilöiden lämmöstä. Kannattaa muistaa, että lukemalla pääset aina siirtymään niin paikasta kuin ajastakin toisaalle - lukeminen kannattaa aina!

Hyvää joulua teille kaikille toivottavat Tampereen yliopiston kirjastolaiset!