Kansainvälisty kotona! Kansainvälisten vaihto-opiskelijoiden tuutorien haku kevätlukukaudelle 2024

SijaintiHervannan kampus, keskustakampus ja Kaupin kampus
Ajankohta8.10.2023 21.01–24.10.2023 20.59
Ilmoittautumisaika päättyy 24.10.2023,20.59
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Maailma on linjoilla ja me kysymme sinulta: haluatko ottaa puhelun vastaan? Hae vaihto-opiskelijoiden tuutoriksi keväälle 2024!

Tampereen yliopistossa aloittaa tammikuussa 2024 joukko vaihto-opiskelijoita ympäri maailmaa, joiden avuksi haemme lokakuussa kansainvälisiä opiskelijatuutoreita kaikilta aloilta ja kampuksilta. Mukaan pääset täyttämällä hakulomakkeen TREYn verkkosivuilla!

Haku kevään vaihto-opiskelijoiden tuutorointiin on käynnissä 9.-24.10. Jos sinulla on kysyttävää, voit liittyä seuraamme Teams-kyselyhetkeen maanantaina 9.10. klo 15 alkaen. Haun jälkeen tuutorit valitaan lokakuun lopulla, ja valitut tuutorit kutsutaan Teams-koulutustilaisuuteen, joka järjestetään keskiviikkona 29.11. klo 14 alkaen. Lisätietoa koulutuksesta annetaan valituille tuutoreille haun päätyttyä.

Kansainvälinen tuutorointi tarjoaa uusia kokemuksia ja tuttavuuksia sekä mahdollisuuden kehittää omia kieli- ja ryhmänohjaustaitojaan. Kaipaamme tuutoreilta avointa mieltä, sitoutumista tehtävään sekä halua auttaa uusia vaihto-opiskelijoita yhteisössämme. Kansainvälisen tuutoroinnin pääkieli on englanti. Uudet tuutorit voivat suorittaa tuutorien opintojakson, josta voi saada 2 opintopistettä, jotka voit lisätä tutkintosi kansainvälistymiskokonaisuuteen. Kaikki tuutorit saavat myös pienen kulukorvauksen.

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut ja Tampereen ylioppilaskunta TREY

Kohderyhmä

Kaikki kansainvälisestä tuutoroinnista kiinnostuneet Tampereen yliopiston opiskelijat, myös fuksit! Huomaathan, että kansainvälinen tuutorointi alkaa koulutuksella marraskuussa ja jatkuu toukokuuhun 2024. Uudet tuutorit voivat suorittaa tuutorien opintojakson, josta voi saada 2 opintopistettä, jotka voit lisätä tutkintosi kansainvälistymiskokonaisuuteen. Kaikki tuutorit saavat myös pienen kulukorvauksen.

Lisätietoja

Vaihto-opiskelijoiden tuutorointi, Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut: mobility.tau@tuni.fi Tuutoroinnin asiantuntija Teemu Juutilainen, Tampereen ylioppilaskunta TREY: tuutorointi@trey.fi