Ilmoittautuminen Tampereen yliopiston elokuussa 2022 pidettävään tohtoripromootioon on meneillään – tohtori, ilmoittaudu mukaan!

Julkaistu 11.3.2022
Tohtoripromootio 12.-14.8.2022
Uusi Tampereen yliopisto järjestää ensimmäisen tohtoripromootionsa 12.-14. elokuuta 2022. Tohtoripromootio nostaa esiin tutkimuksen ja koulutuksen arvoa ja akateemista työtä, ja se on ainutlaatuinen tapa juhlistaa akateemisia saavutuksia.

Promovoitaviksi kaikkien tiedekuntien yhteisen tapahtumaan voivat ilmoittautua uudesta Tampereen yliopistosta valmistuneet tohtorit, joiden tohtorintutkinto on hyväksytty maaliskuun 2022 loppuun mennessä, sekä aiemmista yliopistoista (Tampereen teknillinen yliopisto TTY ja aiempi Tampereen yliopisto TaY) valmistuneet tohtorit, joita ei ole aiemmin promovoitu.

Promovoitavat ilmoittautuvat tapahtumaan täyttämällä sähköisen lomakkeen, mielellään 15.3.2022 mennessä. Lomakkeella annetaan myös mahdollisen seuralaisen (avec) tiedot. Ilmoittautuminen on auki ja peruutettavissa kuluitta 11.4.2022 asti.

Lue lisää tohtoripromootion ohjelmasta ja hinnoista sekä tohtorinhatun ja miekan hankkimisesta promootion verkkosivuilta.

Tiedustelut: promootio2022 [at] tuni.fi (promootio2022[at]tuni[dot]fi)