Huhtikuun Tiedekahvila 5.4. klo 10: Tiedosta bisnestä!

SijaintiTampereen yliopiston Hervannan kampus, Rakennustalo, tila: RJ108., Tampere
Ajankohta5.4.2024 7.00–8.00
Ilmoittautumisaika päättyy 5.4.2024,6.00
Juniversity Tiedekahvila
Tulevaisuus, monitieteisyys ja uudet ilmiöt ovat nyt saatavillasi linkkiä napsauttamalla! Tiedekahvila kutsuu sinut tutustumaan uusiin aloihin ja mahdollisuuksiin.

Tiedosta bisnestä!

Tiedolla johtamisesta puhutaan paljon. Mitä se on ja miksi se on tärkeää? Tietojohtamisen tutkinto-ohjelmassa tutkitaan ja opetetaan mm. millaisia mahdollisuuksia uudet teknologiat ja digitaalisuus luovat erilaisille organisaatioille. Entä miten tiedosta syntyy bisnestä?

Asiantuntijavieraana: Tietojohtamisen Professori Marko Seppänen Johtamisen ja talouden tiedekunnasta.

Tavataan Tiedekahvilassa perjantaina 5.4. klo 10!

Ilmoita itsesi tai oppilasryhmäsi mukaan!

Tutustu Tiedekahviloiden tallenteisiin nettisivuillamme

#tiedekahvila #tietojohtaminen #yhteiskuntaoppi

juniversity@tuni.fi

Kohderyhmä

Juniversityn Tiedekahvila on yhdeksäsluokkalaisille ja toisen asteen opiskelijoille suunnattu keskusteleva luentosarja, joka tutustuttaa nuoria eri koulutusalojen mahdollisuuksiin. Tiedekahviloissa käsitellään ajankohtaisia teemoja, jotka sopivat useisiin oppiaineisiin. Huhtikuun Tiedekahvila on osa Tampereen teknillisen lukion projektiviikon ohjelmaa, mutta toivotamme kaikki kiinnostuneet mukaan. Päivän aiheena on Tietojohtaminen: Tiedosta bisnestä!

juniversity@tuni.fi