Go Global! ISEP-webinaari opiskelijavaihtomahdollisuuksista Pohjois-Amerikassa lukuvuonna 2024-25

SijaintiTeams-infotilaisuus
Ajankohta6.11.2023 14.15–15.30
uutinen_syyshaku-1.png
Tule kuulemaan lisää ISEP-opiskelijavaihto-ohjelmasta ja mahdollisuuksista lähteä opiskelijavaihtoon Pohjois-Amerikkaan lukuvuonna 2024-25!

Tervetuloa mukaan ISEP-webinaariin kuulemaan ISEP-vaihto-ohjelmasta sekä kysymään lisää Tampereen yliopiston hakuprosessista. ISEP-webinaarin järjestää Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut ja kysymyksiinne on vastaamassa Tampereen yliopiston ISEP-koordinaattori Igor Tanskanen. Lisäksi kuulemme mahdollisesti kokemuksia suoraan Yhdysvalloista tällä hetkellä ISEP-vaihdossa olevilta opiskelijoiltamme.

ISEP-webinaari tallennetaan ja linkki tallenteeseen julkaistaan opiskelijan oppaan Opiskelijavaihdon hakuohjeet -sivulle myöhempää katselua varten. Tallenne poistuu opiskelijan oppaasta ISEP-haun päätettyä marraskuussa 2023.

Tampereen yliopiston perustutkinto-opiskelijoilla on mahdollisuus hakea vaihtoon Pohjois-Amerikkaan kansainvälisen ISEP-opiskelijavaihto-ohjelman kautta. Tampereen yliopiston sisäinen hakuaika ISEP-vaihto-ohjelmaan on 1.–21.11.2023. Lue lisää ISEP-vaihto-ohjelmasta, ohjelman kustannuksista sekä kielitaitovaatimuksista opiskelijan oppaan Opiskelijavaihto-ohjelmat ja verkostot -sivulta.

Huomaa myös erillinen infotilaisuus muista vaihtomahdollisuuksista Pohjois-Amerikassa: Go Global! Infotilaisuus syyshaun kahdenvälisistä sekä QSEP-vaihtokohteista Pohjois-Amerikassa lukuvuonna 2024-25.

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi

Kohderyhmä

Tutkinto-opiskelijat, jotka aikovat hakea ISEP-vaihto-ohjelmaan syyshaussa lähteäkseen vaihtoon Pohjois-Amerikkaan lukuvuonna 2024-25

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi