Go Global! Infotilaisuus syyshaun kahdenvälisistä sekä QSEP-vaihtokohteista Pohjois-Amerikassa lukuvuonna 2024-25

SijaintiTeams-infotilaisuus
Ajankohta6.11.2023 13.00–13.45
Golden Gate Bridge, San Francisco, United States
Kaipaatko uusiin maisemiin? Tule kuulemaan lisää erilaisista opiskelijavaihto-ohjelmista ja mahdollisuuksista lähteä opiskelijavaihtoon Pohjois-Amerikkaan lukuvuonna 2024-25!

Tilaisuudessa kerrotaan lyhyesti syyshaussa tarjolla olevista kahdenvälisistä pohjoisamerikkalaisista vaihtokohteista, vaihto-ohjelmista Pohjois-Amerikkaan, vaihtojen ajankohdasta, kustannuksista, kielitaitovaatimuksista, hakuvaatimuksista ym.

Infotilaisuus tallennetaan ja linkki julkaistaan opiskelijan oppaan Opiskelijavaihdon hakuohjeet -sivulle myöhempää katselua varten. Tallenne poistuu opiskelijan oppaasta syyshaun päätettyä marraskuussa 2023.

Tampereen yliopiston perustutkinto-opiskelijoilla on mahdollisuus hakea vaihtoon Pohjois-Amerikkaan erilaisten vaihto-ohjelmien tai yliopiston kahdenvälisten sopimusten kautta. Tampereen yliopiston päähaku Pohjois-Amerikan vaihtoihin lukuvuonna 2024-25 on syyshaku, 1.–21.11.2023. Lue lisää kohteista, vaihto-ohjelmista, kustannuksista sekä kielitaitovaatimuksista opiskelijan oppaan Opiskelijavaihto-ohjelmat ja verkostot sekä Opiskelijavaihtokohteet  -sivuilta.

Lisää infoa löydät Kansainvälisty opinnoissa -pääsivultamme. Huomaa myös erillinen infotilaisuus ISEP-vaihto-ohjelmasta: Go Global! ISEP-webinaari opiskelijavaihtomahdollisuuksista Pohjois-Amerikassa lukuvuonna 2024-25.

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi

Kohderyhmä

Tutkinto-opiskelijat, jotka aikovat hakea kahdenvälisiin tai QSEP-vaihto-ohjelman pohjoisamerikkalaisiin vaihtokohteisiin syyshaussa lähteäkseen vaihtoon lukuvuonna 2024-25

Kansainvälisen liikkuvuuden palvelut, mobility.tau@tuni.fi