TUTO - TUVA -koulutuksen toimintamalleja kehittämään

Etäopetus, Lähiopetus

Järjestävä yksikkö

Pedagogiset ratkaisut ja kulttuuri
TUVA-koulutuksen alla on oppijoita hyvin erilaisin tarpein, huippunumeroja metsästävistä, koulua käymättömiin. Tässä koulutuksessa keskitytään TUVA-koulutuksen moninaisuuteen ja etsitään toimivia ratkaisuja oppijoiden erilaisille polulle.

​Tavoitteet:​

• vahvistaa taitoa oppijan yksilöllisen polun tukemiseen​
  • vahvistaa urasuunnittelutaitoja ja toimijuutta​
  • lisätä valmiuksia ryhmän voiman hyödyntämiseen​
  • löytää ryhmän tukemiseen malleja, joilla oman organisaation TUVA-koulutusta voidaan kehittää​

Koulutus on suunnattu pääasiassa ammatillisen koulutuksen toimijoille, etenkin TUVA-koulutuksen kanssa työskenteleville. Osallistua voivat myös muut asiasta kiinnostuneet opetustoimen toimijat.​

Osallistuja voi valita, osallistuuko yhteen tai useampaan osioon. Parhaan hyödyn saa osallistumalla kaikkiin kolmeen toteutukseen.

Koulutus voidaan myös räätälöidä oppilaitoskohtaisesti!

Koulutus on Opetushallituksen rahoittamaa opetustoimen henkilöstökoulutusta ja osallistujille opetuskustannuksiltaan maksutonta.