Hymyilevä nainen istuu muistiinpanovälineiden kanssa

Kognitiivisen käyttäytymisterapian psykoterapeuttikoulutus 2022–2025, Joensuu

Koulutuksen suoritettuasi osoitat pätevältä nimikesuojatulta psykoterapeutilta edellytettävää osaamista eli kykenet psykoterapeuttisen hoidon itsenäiseen läpiviemiseen osana asiakkaan kuntoutusprosessia.

Käynnistämme tammikuussa 2022 Valtioneuvoston asetuksen 1120/2010 mukaisen psykoterapeutin ammattinimikkeen käyttöoikeuteen johtavan kognitiivisen käyttäytymisterapian (KKT) psykoterapeuttikoulutuksen.

Koulutus on mahdollista suorittaa työn ohessa neljän vuoden (kahdeksan lukukauden) aikana.

Kuvassa silmälasipäinen mies katsoo kameraan.

Hae koulutukseen

Haku koulutukseen on avoinna 21.9.2021 asti. Mikäli haluat kuulla myös muista vastaavista koulutuksistamme, tilaa Osaamisen kehittäjät -uutiskirje.

Tiedustelut

• Katri Saarinen, asiakkuuspäällikkö 050 437 2671, katri.saarinen [at] tuni.fi (katri[dot]saarinen[at]tuni[dot]fi)
  • Martti Tuomisto, vastuuprofessori, 050 351 8137, martti.tuomisto [at] tuni.fi (martti[dot]tuomisto[at]tuni[dot]fi)

Viestiä voi laittaa myös psykoterapeuttikoulutusten yhteissähköpostiin psykoterapeuttikoulutus.tau [at] tuni.fi (psykoterapeuttikoulutus[dot]tau[at]tuni[dot]fi)