3D- ja 360-sisällöt opetuksessa

Etäopetus, Lähiopetus

Järjestävä yksikkö

Pedagogiset ratkaisut ja kulttuuri

Haluatko herättää oppimisen eloon syvyyden ja monipuolisuuden avulla? Tule mukaan kurssille, joka avaa oven uudenlaiseen oppimiseen – "3D- ja 360-sisällöt opetuksessa"! Kurssilla astut sisään ulottuvuuksiin, joissa oppiminen ei ole enää pelkkää sanojen ja kuvien vaihtoa.

Kurssillamme opit:

- 3D-maailman perusteet
- luomaan omia kolmiulotteisia sisältöjä.
- luomaan 360 VR kuvaa ja videota
- kuinka modernit sisällöt voivat osaltaan koukuttaa oppilaat mukaan oppimiseen.
- kehittämään innovatiivisia opetussisältöjä, jotka saavat oppilaat näkemään aiheet aivan uudessa valossa

Astuessasi kurssillemme, avaat oven oppimisen uuteen aikakauteen. "3D- ja 360-sisällöt opetuksessa" antaa sinulle mahdollisuuden kääntää opetus maailman ympäri ja tarjota oppilaillesi elämyksiä, jotka jäävät mieleen ikuisiksi ajoiksi.

Koulutus on suunnattu ammatillisen koulutuksen toimijoille, myös perusopetuksen, taiteen perusopetuksen, lukion ja vapaan sivistystyön henkilöstö voi osallistua.

Koulutus on Opetushallituksen rahoittamaa opetustoimen henkilöstökoulutusta ja osallistujille opetuskustannuksiltaan maksutonta.