

Oma esittely
Olen jatko-opintoni syksyllä 2020 aloittanut tohtoriopiskelija. Pääaineenani on markkinointi, ja väitöskirjani työnimike on Transforming the Fashion Field: Examining the Role of Cahnge Agents, jossa tutkin miten eri toimijat, kuten vastuullisen muodin sosiaalisen median vaikuttajat sekä (startup-)yritykset toimnnallaan muuttavat ja hajottavat vallitsevia, epäkestäviä instituutioita siten, että muodin kuluttaminen ja tuottaminen siirtyisi kohti kiertotaloutta ja kestävämpää tulevaisuutta.
Työtehtävät
Tutkimus, väitöskirjan edistäminen
Osaamisalueiden kuvaus
Vastuullinen muoti, sosiaalisen median vaikuttajat, Institutionaalinen teoria ja institutionaalinen työ, palveluinnovaatiot, netnografinen tutkimusmenetelmä, ruokahävikki ja kiertotalous, erityisesti muodin ja tekstiilien kontekstissa.
Projektit
Tutkimuskohteet
Muodin ala, sosiaalisen median vaikuttajat, start-up yritykset
Tutkimusyksikkö
Tieteenalat
Markkinointi