Webinaari: ClinicalKey Student lääketieteen opetuksen tukena 25.5.

Julkaistu 18.5.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
ClinicalKey -mainos
ClinicalKey Student on lääketieteen vuorovaikutteinen oppimisalusta, joka sisältää laajan kokoelman e-kirjoja, kuvia, videoita ja tiivistelmiä. Webinaarissa keskitytään esittelemään aineistoa ja sen mahdollisuuksia opetuksen näkökulmasta.

Webinaarissa käsittelemme mm.

• kokoelman sisältö
  • miten jaan aineistoa opiskelijoille opetuksissa ja oppimisalustoilla
  • miten kokoelma tukee etäopetusta
  • mitä minun tulee tietää kokoelman tekijänoikeuksista

Webinaari kestää noin 30 minuuttia, viimeiset 15 minuuttia on varattu keskustelulle ja kysymyksille.

Voit lähettää kysymyksiä myös etukäteen osoitteeseen hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi). Kouluttajana toimii Anne-Marie Scoones Elsevieriltä. Koulutus on englanninkielinen.

Tervetuloa Zoomiin tiistaina 25.5. klo 15–15:45 tästä linkistä.

ClinicalKey Studentin esittely Elsevierin sivuilla.
Pääsy ClinicalKey Studentiin tietokantalistan kautta. Palvelun käyttö edellyttää rekisteröitymistä Tuni-sähköpostiosoitteella.

Lisätietoja: Johanna Nummi, tietoasiantuntija, johanna.nummi [at] tuni.fi (johanna[dot]nummi[at]tuni[dot]fi)