Vielä ehdit ilmoittautua - Päivitä tiedonhallintataitosi tutkimustyön tueksi verkkokurssilla

Julkaistu 30.1.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
verkkokurssi
Tutkija, tunnetko avoimen julkaisemisen hyödyt ja osaatko arvioida tieteellisiä julkaisukanavia? Tiedätkö, miten tutkimuksen vaikuttavuutta ja näkyvyyttä voi arvioida metriikan avulla? Kaipaatko opastusta tehokkaaseen tiedonhakuun tai tutkimusdatan hallintaan?

Managing Research Information –verkkokurssilla (2 op) voit päivittää tutkimustyöhön liittyviä taitojasi. Englanninkielinen verkkokurssi suoritetaan etäopintoina ajalla 2.3. – 5.4.2020. Tampereen yliopiston kirjaston järjestämä kurssi on suunnattu väitöskirjan tekijöille ja muille tutkijoille korkeakouluyhteisössä.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen 24.2.2020 mennessä.

Tiedustelut: Tietoasiantuntija Saila Huuskonen, saila.huuskonen [at] tuni.fi (saila[dot]huuskonen[at]tuni[dot]fi)

Tutkimuksen tuen palvelut kirjastossa
Oppaat tiedonhallinnan tueksi