Vero-oikeuden tutkimuksen päivä

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tampereen yliopiston keskustakampus
Järjestyksessään jo kymmenes Vero-oikeuden tutkimuksen päivä pidetään perjantaina 17.5.2024.

Ohjelmassa on vero-oikeuden jatko-opiskelijoiden puheenvuoroja omista tutkimushankkeistaan ja muita vero-oikeuden tutkimusta luotaavia esityksiä sekä perinteinen iltatilaisuus.

Tilaisuus on avoin kaikille vero-oikeuden tutkimuksesta kiinnostuneille – tutkijoille ja käytönnön verotuksen parissa toimiville.

Tänä vuonna tilaisuuteen on mahdollisuus osallistua vain Tampereen yliopistolla, koska haluamme korostaa tilaisuuden luonnetta kaikkien vero-oikeuden tutkimuksesta kiinnostuneiden keskustelu- ja verkostoitumistilaisuutena.

Lisätietoja tutkimuspäivien verkkosivuilta

Tampereen yliopisto, vero-oikeuden tutkimusryhmä

Lisätietoja

Pekka Nykänen, pekka.nykanen@tuni.fi, 050 318 6014 - Martti Nieminen, martti.nieminen@tuni.fi - Matti Urpilainen, matti.urpilainen@tuni.fi