Valtakunnalliset AMK-päivät 2024: Varaudutaan viisaasti

Ajankohta17.4.2024 5.30–18.4.2024 10.30
Kielisuomi
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Ajassamme korostuu tarve ymmärtää ja hallita monimutkaisia turvallisuuskysymyksiä. Myös Ammattikorkeakouluyhteisömme hyvinvointi rakentuu vahvan turvallisuuden ja kestävyyden perustalle. Nämä teemat eivät koske vain kriisitilanteita, vaan ne ovat olennainen osa oppilaitostemme arkea ja tulevaisuutta. Tämän vuoden valtakunnallisten AMK-päivien teemana onkin ”Varaudutaan viisaasti”.

AMK-päivät on valtakunnallinen ja vuosittainen tapahtuma, joka on suunnattu ammattikorkeakoulujen opetushenkilöstölle, TKI-toimijoille, muulle henkilöstölle sekä ammattikorkeakoulujen johdolle ja sidosryhmille. Ohjelmassa on luvassa ajankohtaisia keynote-puheenvuoroja, innostavia työpajoja ja monipuolista keskustelua turvallisuuteen liittyvistä aiheista eri näkökulmista, verkostoitumista unohtamatta. Tapahtuman juontaa Sean Ricks.

Toivotamme kaikki ammattikorkeakoulut tervetulleeksi Tampereelle AMK-päiville 17.–18.4.2024!

Tutustu ohjelmaan sekä puhujiin ja ilmoittaudu mukaan tapahtuman sivuilta!

Järjestäjä

Tampereen ammattikorkeakoulu ja Poliisiammattikorkeakoulu järjestävät AMK-päivät yhteistyössä Arenen, Akavan ja STTK:n kanssa.

Kohderyhmä