Valmistuneiden juhla

PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Roses for the graduates
Lukuvuonna 2021 valmistuneet

Koronapandemian vuoksi myös kevään 2021 valmistuneiden juhlat joudutaan valitettavasti perumaan.

Juhlien puhe- ja musiikkiohjelma tulee nähtäväksi tallenteena perjantaina 18.6.2021 klo 18.00 alkaen yliopiston YouTube-kanavalle.

Katso tallenne täältä (ohjelma katsottavissa kahden viikon ajan 18.6.2021 klo 18.00 alkaen)

Kaikki vuosien 2020-21 aikana valmistuneet ovat tervetulleita osallistumaan joulukuun 2021 valmistuneiden juhliin. Niitä järjestetään riittävä määrä, jotta kaikki halukkaat pääsevät mukaan juhlaan. Seuraa yliopiston tapahtumakalenteria joulukuun 2021 osalta (juhlien päivämäärät vahvistetaan syyskuussa) ja ilmoittaudu tapahtumien kautta mukaan juhlimaan.

Valmistuneiden juhlan ohjelma

• Rehtorin puhe, Rehtori Mari Walls, Tampereen yliopisto
  • Alumnin puhe, HTT Juha Kostiainen, YIT johtaja, kaupunkikehitys
  • Musiikkiesitys, Jousikvartetti, Tampereen akateeminen sinfoniaorkesteri TASO