Tuoreimpien tutkimusten mukaan Suomessa käytettiin vaikuttajamarkkinointiin 27,9 miljoonaa euroa vuonna 2020. Jo 58 % mainostajista käyttää vaikuttajamarkkinointia. Googlessa yleisiä hakukysymyksiä ovat mitä vaikuttajamarkkinointi tarkoittaa, mitä se maksaa, miksi se on tehokasta ja kuka on vaikuttaja. Näihin kysymyksiin vastataan tässä yrityksille, yhteisöille ja opiskelijoille suunnatussa seminaarissa, jossa kokemuksiaan jakavat alan tuntijat.
Ilmoittauduthan viimeistään edellisenä perjantaina 15.4.22, jotta ruokala osaa varautua.
Seminaari on maksuton. Ruokailu paikan päällä omakustanteinen.
Seminaarin ohjelma
9.30 Tervetuloa ja seminaarin avaussanat, TAMK Ari-Pekka Anttila
Vaikuttajan työ – mitä se on? Miksi vaikuttaja?
9.45 - 10.30 Vaikuttajamarkkinointi – mitä se on?
Miina Kivelä, TAMK
Vaikuttajapuheenvuorot: Näin minusta tuli vaikuttaja!
10.30 Tinke, Tiina-Maija Anetjärvi
11.00 Koskeojan tila, Liisa Vuorela
11.30 -12.30 Lounastauko & ständit
Yritys vaikuttajamarkkinoinnin ostajana – Miksi, miten, mitä maksaa?
12.30 Karoliina Selin, Ikaalisten Matkatoimisto
13.00 Jaakko Lehtonen, OCMG
13.30 Seminaarin päätössanat Ikaalisten kaupunginjohtaja Eeva Viitanen
Järjestäjä
TAMK
Lisätietoja
Tarja Tittonen tarja.tittonen@tuni.fi