Uusia e-kirjakokoelmia Springeriltä, Oxford Medicine Online -tilausta jatkettu

Julkaistu 20.12.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Springer Eba
Springer-kustantajalta on hankittu runsaasti e-kirjoja korkeakouluyhteisön käyttöön asiakaslähtöisellä Evidence Based Acquisition (EBA) -mallilla. EBA-mallilla hankitun Oxford Medicine Online -portaalin tilausta on jatkettu vuodella. Molemmat kokoelmat ovat käytettävissä marraskuuhun 2022 asti, minkä jälkeen valitsemme kokoelmien aineistoja pysyväiskäyttöön asiakaspalautteiden ja käyttötilastojen perusteella.

Springeriltä on käytössä noin 8 000 e-kirjan EBA-kokoelma. Kirjat on julkaistu vuosina 2018–2021, löydät ne sekä Andor-hakupalvelusta että SpringerLink-tietokannasta. Kirjat ovat seuraavilta aihealueilta:

• biolääketiede
  • kemia ja materiaalitieteet
  • ympäristötieteet
  • energia
  • tekoäly ja robotiikka

Oxford Medicine Online kokoaa Oxford University Pressin lääketieteelliset aineistot yhteen portaaliin. Portaalista pääset yli 1 000 e-kirjaan, yli 2 000 videoon ja monipuolisiin opetusmateriaaleihin. Portaalin aineistoja voit käyttää tietokannan omassa käyttöliittymässä, e-kirjat löydät myös Andor-hakupalvelusta.

SpringerLink

Oxford Medine Online

Listietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)