Työ- ja organisaatiopsykologian erikoispsykologikoulutuksen info

Ajankohta14.5.2024 12.00–13.00
Hyvä psykologian maisteriksi valmistuva opiskelija tai jo työelämässä oleva psykologi! Pohditko parhaillaan tulevaa urapolkuasi tai koulutuspolkuasi? Mietitkö kenties mille psykologian alalle tulevaisuudessa suuntaudut, miten työelämässä parhaalla mahdollisella tavalla saat kartutettua olemassa olevaa osaamistasi tai syvennettyä omaa asiantuntemustasi psykologian alalla.

Psykonet-verkoston koulutusvastuuyliopistot järjestävät työelämässä oleville, laillistetuille psykologian maistereille valtakunnallisia erikoispsykologikoulutuksia.

Tällä hetkellä tarjolla on erikoispsykologikoulutus viidellä erikoistumisalalla (koulutusvastuuyliopisto on suluissa)

•  Kliininen mielenterveyspsykologia (Helsingin yliopisto)

•  Lapset ja nuoret (Turun yliopisto ja Åbo Akademi)

•  Neuropsykologia (Helsingin yliopisto)

•  Terveyspsykologia (Itä-Suomen yliopisto)

•  Työ- ja organisaatiopsykologia (Tampereen yliopisto)

Näillä näkymin kaikilla yllä mainituilla aloilla avautuu seuraavan kerran haku tammikuussa 2025.

Järjestämme avoimen erikoispsykologikoulutuksien info-webinaarin 14.5.2024, klo 15:00

Voit ilmoittautua ja myös esittää kysymyksesi ennakkoon.

Tilaisuus järjestetään Zoomilla, joten voit paikasta riippumatta tulla piipahtamaan ja kuulemaan koulutuksista.

Ilmoittautuneille lähetämme osallistumislinkin lähempänä tapahtumaa.

Psykonet-yliopistoverkosto

Professori Saija Mauno (saija.mauno@tuni.fi)