Tutustu kirjaston kielten sanakirjoja ja eri aihealueiden sanakirjoja esittelevään teemakokoelmaan

Julkaistu 29.1.2024
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjaston hyllyä
Tervetuloa tutustumaan kirjaston monipuoliseen sanakirjakokoelmaan, joka tarjoaa laajan valikoiman kielten ja eri aihealueiden sanastoja. Kokoelmamme kattaa kieliä maailmanlaajuisesti, tarjoten resursseja niin aloitteleville kieltenopiskelijoille kuin kokeneemmille kielentaitureillekin. Lisäksi tarjoamme erikoisaiheiden sanakirjoja, jotka vievät sinut syvemmälle eri alojen sanastoihin, kuten tieteeseen, taiteeseen, teknologiaan ja moniin muihin kiinnostaviin teemoihin.

Olemme koonneet valikoiman kirjaston kokoelmissa olevia kielten sanakirjoja ja eri aihealueiden sanakirjoja.

Voit tutustua kokoelmaan seuraavan linkin kautta.

Muistathan myös muut kirjaston teemakokoelmat, joiden avulla voit syventyä erilaisiin aiheisiin ja löytää uutta tietoa. Kirjaston henkilökunta auttaa mielellään teemakokoelmien löytämisessä ja aineistojen käytössä.

Voit ehdottaa meille aiheita teemakokoelmiin ja antaa palautetta hankinta.kirjasto [at] tuni.fi