Tutkija, päivitä tiedonhallintataitosi verkkokurssilla

Julkaistu 8.2.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Haluatko edistää tutkimustyössäsi tieteen avoimuutta? Oletko kiinnostunut tietämään, kuinka tutkimuksen vaikuttavuutta ja näkyvyyttä mitataan? Kaipaatko opastusta tutkimusdatan hallinnassa tai tiedonhaussa?

Managing Research Information -verkkokurssilla (2 op) voit päivittää omaan tutkimustyöhösi liittyviä taitoja. Englanninkielinen verkkokurssi suoritetaan etäopintoina kevätkaudella 4.3.2019 alkaen. Yliopiston kirjaston järjestämä kurssi on suunnattu ensisijaisesti väitöskirjatutkijoille mutta myös muille tutkijoille.

Lisätietoa ja ilmoittautuminen Managing Research Information -verkkokurssille 27.2.2019 mennessä.
Huom. Entisen TTY:n ja TAMKin tutkijat/jatko-opiskelijat ilmoittautuvat ristiinopiskelupalvelun kautta.

Tiedustelut: Tietoasiantuntija Tomi Toikko, tomi.toikko [at] tuni.fi (tomi[dot]toikko[at]tuni[dot]fi)

Tutkimuksen ja julkaisemisen tuen palvelut kirjastossa
Verkko-oppaat tiedonhallinnan tueksi