Tietoisku-tiistai - 26.1. Sinun kirjastopalvelusi verkossa ja Andor-hakupalvelu

Julkaistu 21.1.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Kirjaston tarrat
Tiedätkö, miten laajan e-aineistokokoelman Tampereen korkeakouluyhteisö tarjoaa käyttöösi? Kevään 2021 e-aineistot tutuiksi -tietoiskut toteutetaan Teams-etäyhteydellä. Liity mukaan tiistaisin klo 9.00 – 9.15.

Linkki intranet-tiedotteeseen, josta löydät tietoiskujen zoom-linkit ja tarvittavat salasanat.

Sinun kirjastopalvelusi verkossa ja Andor-hakupalvelu

• Andor-hakupalvelussa kirjaston painetut ja elektroniset aineistot
  • Rajaa hakutulokset, verkossa, vertaisarvioidut jne.
  • Lähdeviitteet - poimi ja ota talteen helposti
  • Tallenna hakusi
  • Lainasi ja varauksesi

Tiistaina 26.1. klo 9.00 - 9.15

Tervetuloa!

E-aineistojen etäkäyttö Tampereen yliopiston tai ammattikorkeakoulun ulkopuolelta tapahtuu HAKA-kirjautumisella > valitse kotiorganisaatioksi kirjautumisessa Tampereen korkeakoulut -Tampere universities > käytä Tuni-tunnuksia.

Kirjaston hankkimiin tietokantoihin pääset parhaiten alakohtaisista oppaistatietokantalistasta tai  e-lehtilistasta

Lisätietoja: Marja-Liisa Timperi, tietoasiantuntija,  marja-liisa.timperi [at] tuni.fi (marja-liisa[dot]timperi[at]tuni[dot]fi)