Tieteen päivät: Juniversityn livelähetys lapsille

Ajankohta23.1.2021 10.00–11.00
tieteenpv_tunitapahtumat.png
Onko taikuutta olemassa vai voisiko tieteen ja tiedon avulla selittää uskomattomalta tuntuvia asioita? Otetaan yhdessä selvää! Tampereen yliopiston Juniversity on mukana Tieteen päivien lauantain 23.1. ohjelmassa tarjoamalla alakouluikäisille suunnatun YouTube-liven.

Tampereen yliopiston lasten ja nuorten oma Juniversity on mukana Tieteen päivien lauantain 23.1.2021 ohjelmassa tarjoamalla alakouluikäisille suunnatun livelähetyksen kello 12–13. Suora lähetys järjestetään YouTuben kautta, erillistä ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Linkki lähetykseen ilmestyy kanavan etusivulle lähempänä tapahtumaa.

Onko taikuutta olemassa vai voisiko tieteen ja tiedon avulla selittää uskomattomalta tuntuvia asioita? Otetaan yhdessä selvää! Kello 12 aloitetaan tarkastelemalla yhdessä optisia illuusioita askartelun ja tutkimisen avulla. Pienen tauon jälkeen noin kello 12.35 hämmästellään tieteen keinoin tehtäviä taikatemppuja. Uskomatonta!

Päivitämme lisätiedot kotisivuillemme https://sites.tuni.fi/juniversity/tapahtumat/tieteenpaiva-lapset-2021/

Tapahtuman löydät myös Facebookista!

Juniversity

Eeva Mäkelä / juniversity@tuni.fi