Tampereen Tieteen päivät - Nuorten päivä

Ajankohta20.1.2023 7.00–13.00
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Nuorten päivien pääkuva
Tieteen päivillä eri alojen tutkijoita ja asiantuntijoita puhuttavat ajankohtaiset aiheet.

Tampereen Tieteen päivien perjantai 20.1. on täynnä nuorille suunnattua ohjelmaa kello 9-15. Erityisesti 9. luokkalaisille ja toisen asteen opiskelijoille on tarjolla kiinnostavia asiantuntijapuheenvuoroja, joihin voi tutustua tarkemmin Tieteen päivien sivustolla.

Tieteen päivien Nuorten päivän luennot toteutetaan virtuaalitapahtumana, joten ohjelmaa voi seurata vaikkapa luokasta käsin. Ohjelmaa voi seurata Tampereen Tieteen päivien verkkolähetyksestä

Opettaja, ilmoita ryhmäsi mukaan osoitteessa https://events.tuni.fi/tieteenpaivat/ilmoittautuminen/ .

Ohjelma sisältää myös klo 14-15 Tiedekahvilan: Tammikuun Tiedekahvila goes RoboLab.

Tampereen yliopisto yhteistyökumppaneineen

Lisätietoja

Kyösti Koskela, kyosti.koskela@tuni.fi Kristiina Tattari kristiina.tattari@tuni.fi