Tammikuun Tiedekahvila goes RoboLab

Ajankohta20.1.2023 12.00–13.00
Violetilla taustalla Juniversityn Tiedekahvilan logo
Tulevaisuus, monitieteisyys ja uudet ilmiöt ovat nyt saatavillasi linkkiä napsauttamalla! Tiedekahvila kutsuu sinut nuori tutustumaan uusiin aloihin ja mahdollisuuksiin. Oletpa sitten ammattikoulussa, lukiossa, välivuotta viettämässä tai missä elämänvaiheessa tahansa, olet tervetullut kuulolle. Heitä siis kahvit kuppiin, jalat pöydälle ja lähde mukaan löytämään oma juttusi!

Tampereen korkeakouluyhteisön Robolab on avoin modernin robotiikan oppimisympäristö ihmisille ja roboteille Tampereen yliopiston Hervannan kampuksella. Pääsemme Tiedekahvilan kameran kautta tutustumaan kuinka tällaisessa oppimisympäristössä voi oppia, tutkia ja kehittää ihmisen ja robotin yhteistyötä. RoboLabin laitekanta kattaa mm. teollisuusrobotiikan, mobiilirobotiikan ja laajan valikoiman sensoreita, AR/VR tekniikkaa ja työasemia.

Avaa ovi RoboLabiin ja tule mukaan oppimaan robotiikasta!

Tammikuun Tiedekahvila on osa Tieteen päivien Nuorten päivän ohjelmaa. Tiedekahvilaan voi osallistua Zoomissa.

#robotiikka #tekniikka

Tampereen yliopiston Juniversity