TAMKin Jatkoon!-tapahtuma ti 8.12.2020

Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
TAMKin Jatkoon!-päivä
TAMKin Jatkoon!-tapahtuma toteutetaan virtuaalisesti ti 8.12.2020 klo 8.30-16.

Mitä kaikkea Tampereen ammattikorkeakoulussa voi opiskella? Millaisia oppimisympäristöt ovat? Tule tutustumaan tutkinto-ohjelmiimme virtuaalisessa Jatkoon!-päivässä.

Koulutusalaesittelyissä pääset kuulemaan eri alojen opiskelusta ja tutustumaan TAMKin kampuksiin. Esittelyt järjestetään Teams Livessä. Voit osallistua kaikkiin esittelyihin tai valita vain osan niistä oman kiinnostuksesi mukaan.

Esittelyjen lomassa voit vierailla myös virtuaalisilla Zoom-messuosastoilla. Voit esittää kysymyksiä esimerkiksi hakuprosessista, avoimen ammattikorkeakoulun opinnoista tai ammatillisesta opettajankoulutuksesta.

Tapahtumaan osallistuminen vaatii ilmoittautumisen. Teams Liven linkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse ennen tapahtumapäivää.

Tutustu Jatkoon!-päivän ohjelmaan jo etukäteen ja ilmoittaudu mukaan täällä.

Tervetuloa kaikki koulutuksistamme kiinnostuneet!

Lisätietoja

Marjo Korhonen, opiskelijarekrytoinnin päällikkö 040 809 3510, marjo.korhonen@tuni.fi Merja Hanhimäki, oppimisen ja hyvinvoinnin tuen päällikkö 040 836 3178, merja.hanhimaki@tuni.fi