TAMKin Jatkoon!-päivä

Ilmoittautumisaika päättyy 4.12.2022,21.59
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
TAMKin Jatkoon! -päivä 8.12.2022. Kuvassa 4 nuorta.
Tervetuloa mukaan! Jatkoon! -päivä tulee jälleen torstaina 8.12.2022!

Jatkoon!-päivässä sinulla on mahdollisuus päästä kuulemaan tarkemmin opintojen sisällöistä, erilaisista poluista korkeakouluopintoihin sekä tulevaisuuden uramahdollisuuksista. Pääset tutustumaan TAMKiin ja sen erilaisiin oppimisympäristöihin. Voit esittää kysymyksiä ja jutella matalalla kynnyksellä juuri sinua kiinnostavien tutkinto-ohjelmiemme opiskelijoiden sekä opinto-ohjaajien kanssa. Tapahtumassa mukana myös TAMKin ainejärjestöjä kertomassa opiskelijaelämästä.

Kaikki jatko-opinnoista kiinnostuneet ovat tervetulleita tutustumaan TAMKin opintomahdollisuuksiin Jatkoon!-päivässä.

Tämä tapahtuma valokuvataan ja videoidaan, joten siirryttyäsi tapahtuma-alueelle saatat tulla kuvatuksi. Kun siirryt alueelle, annat Tampereen korkeakouluyhteisölle luvan tallentaa sinua koskevaa kuva- ja äänimateriaalia ja käyttää tallenteita viestinnässä ja markkinoinnissa. Otettavien kuvien oikeudet kuuluvat kokonaisuudessaan Tampereen korkeakouluyhteisölle. Kuva- ja äänimateriaalia tullaan käyttämään hyvää julkaisutapaa kunnioittaen. Jos et halua tulla kuvatuksi, kerro tästä valokuvaajalle paikan päällä.

TAMK Oppilaitosvierailut

Lisätietoja

Tapahtumaan liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä osoitteeseen oppilaitosvierailut.tamk(at)tuni.fi