STUE Keynotes: tervetuloa juhlistamaan uusia tenure track -professorejamme

SijaintiVäinö Linna -sali (Linna-rakennus, Tampereen yliopiston Keskustakampus; Kalevantie 5, Tampere)
Ajankohta20.9.2022 11.00–15.00
Ilmoittautumisaika päättyy 5.9.2022,20.55
Kielisuomi, englanti
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Picture of Päivi Kymäläinen, Jonathon Taylor and Helena Leino.
Sustainable Transformation of Urban Environments (STUE) -profilaatioala toivottaa sinut tervetulleeksi juhlistamaan uusia tenure track -professorejamme Helena Leinoa, Päivi Rannilaa ja Jonathon Tayloria 20.9. klo 14–18. Tule kuulemaan heidän keynote-puheenvuoronsa, tapaamaan puolin ja toisin sekä nostamaan yhteinen malja!

Tapahtuman keynote-osuus järjestetään Väinö Linna -salissa (Linna-rakennus, Tampereen yliopiston Keskustakampus) klo 14–16.15. Sen jälkeen jatkamme cocktail-tilaisuuteen, joka järjestetään Café & Aula Toivossa (Keskustakampuksen Päätalo) klo 16.15–18.00. Keynote-puheenvuoroja voi seurata myös etäyhteydellä. Osa puheenvuoroista pidetään suomeksi ja osa englanniksi.

Keynote-osuus on avoin kaikille kiinnostuneille, eikä osallistuminen vaadi ennakkoilmoittautumista. Tervetuloa paikan päälle Väinö Linna -saliin tai etäyhteyden päähän. Pääset seuraamaan puheenvuoroja etänä tämän linkin kautta. (Meeting ID: 658 9770 1077, Passcode: 258849)

Ilmoittautuminen cocktail-tilaisuuteen päättyi 5.9.

Ohjelma:

14.00 Tervetulosanat, professori Liisa Häikiö

14.10 Tenure track -professori Helena Leino: Kansalaistiede ja urbaanit infrastruktuurit kaupunkien monimuotoisuuden lähteinä
14.40 Kysymyksiä ja kommentteja

14.50 Tenure track -professori Päivi Rannila: Oikeudenmukaisuus ja arkipäivän demokratia kaupungissa
15.20 Kysymyksiä ja kommentteja

15.30 Tenure track -professori Jonathon Taylor: Urban Physics: The science and engineering of sustainable buildings and cities
16.00 Kysymyksiä ja kommentteja

16.15-18 Cocktail-tilaisuus Café & Aula Toivossa (ennakkoon ilmoittautuneille)

Tutustu uutiseen, jossa Helena, Päivi ja Jonathon kertovat tutkimuksestaan.

Tutkimuskoordinaattori Alisa Vänttinen, alisa.vanttinen@tuni.fi