Sosiaali- ja terveysjohtamisen Executive MBA - Sote EMBA -esittelytilaisuus 4.5.2023

4.5.2023 11.00–11.45
Ilmoittautumisaika päättyy 3.5.2023,9.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Riitta Luoto kuvassa lapsuusajan kuvansa kera. Kuvassa teksti johtajaksi kasvetaan.
Tule mukaan kuulemaan hyvinvoinnin johtajille suunnatusta Sote EMBA -johtamiskoulutusohjelmasta, joka alkaa 2023 jo 12. kerran. Esittelytilaisuudessa kuulet ohjelmasta ja osallistujien kokemuksista, ja voit tulla kysymään sinua askarruttavia asioita.

Esittelytilaisuus on torstaina 4.5.2023 klo 14–14:45.

Tilaisuudessa kuulet

• mistä ohjelma koostuu
  • mitä koulutusohjelman suorittaminen vaatii
  • miten valmistautua opintoihin
  • mitä ohjelma antaa osallistujalle sekä organisaatiolle
  • EMBA-osallistujan kokemuksia: Mika Forsberg, perhe- ja sosiaalipalvelujen toimialajohtaja, Päijät-Hämeen hyvinvointialue.

Esittelytilaisuus järjestetään verkkotilaisuutena Teamsilla ja saat siihen linkin ilmoittauduttuasi.

Sosiaali- ja terveysjohtamisen Executive MBA -koulutus tukee sote-alan johtajia kehittymään ja uudistumaan johtajina, jotka luovat hyvinvointia asiakkaille, omaan työyhteisöönsä ja työhönsä, unohtamatta paikallista ja valtakunnallista näkökulmaa.

EMBA Tampere

Tampereen yliopiston Executive Master in Business Administration (EMBA) -ohjelmat ovat tärkeä osa erinomaiseksi johtajaksi aikovan kehityspolkua. Koulutusohjelmissamme teoria ja käytäntö kohtaavat tavalla, joka kasvattaa sekä yksilön omaa että organisaation kilpailukykyä. EMBA Tampere -tuoteperheen ohjelmat vastaavat eri toimialojen tarpeisiin. Valikoimassa on myös yksilöllisiin tarpeisiin räätälöitävä koulutusohjelma. Opintojen kesto on 2–4 vuotta ohjelmasta riippuen.

Johtajaksi kasvetaan.

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Kohderyhmä

Sosiaali- ja terveysjohtamisen EMBA (Sote EMBA) on erityisesti sosiaalityön ja terveydenhuollon ylimmälle johdolle suunnattu johtamiskoulutus.