Sähköverkkoekstra on uudistunut

Julkaistu 2.11.2022
Tampereen korkeakouluyhteisö
sähköverkko
Sähköverkkoekstra on tietopalvelu sähköverkko-, verkonrakennus- ja urakointiyhtiöissä työskenteleville. Palvelu kokoaa yhteen paikkaan ajankohtaisen sähköverkkoalaa koskevan tiedon. Jatkuvasti päivittyvästä Sähköverkkoekstrasta saa alaa koskevat uusimmat sähköverkkosuositukset ja verkostourakka-asiakirjat.

Sähköverkkoekstra on uudistunut 1.11.2022. Uudistuksessa on panostettu visuaalisuuteen ja helppokäyttöisyyteen. Perusrakenne säilyy ennallaan.

Sähköverkkoekstra löytyy kirjaston Tietokannat a-z -listalta. Palvelun uusi osoite on päivitetty sinne. Vanhaan Sähköverkkoextraan pääsee vielä vuoden loppuun asti, mutta jatkossa kaikki päivitykset tehdään vain uuteen Sähköverkkoekstraan.

Sähköverkkoekstra toimii Tampereen korkeakouluyhteisössä IP-tunnistuksella. Etäkäytössä kirjaudu palveluun tuni-tunnuksellasi.

Lisätietoja: hankinta.kirjasto [at] tuni.fi (hankinta[dot]kirjasto[at]tuni[dot]fi)