Palkkaamme 16 väitöskirjatutkijaa monitieteiselle CONVERGENCE- tutkimusalalle Informaatioteknologian ja viestinnän tiedekuntaan

Julkaistu 11.1.2023
Jane ja Aatos Erkon säätiö rahoittaa 3 miljoonalla eurolla Tampereen yliopiston informaatioteknologian ja viestinnän tiedekunnan tohtoriopintoja ihmisen ja koneen konvergenssin eli lähentymisen teemoista. Nyt alkavassa CONVERGENCE of humans and machines -hankkeessa perustetaan aiheeseen keskittyvä tohtorikoulutusala ja koulutetaan ohjelman ensimmäiset 16 väitöskirjatutkijaa alan holistisiksi asiantuntijoiksi.

Haettavana on nyt 16 palkallista väitöskirjatutkijan paikkaa. Paikat ovat nelivuotisia.

Jokaista opiskelijaa ohjaa pääohjaaja ja sivuohjaaja, jotka ovat eri aloilta (toinen yhteiskunta- ja humanistisista tieteistä ja toinen tekniikan alalta).

Lue lisää Convergence-hankkeesta.

Lista palkkapaikoista::