Ota kirjasto omaksesi avajaisviikolla

Julkaistu 3.9.2019
Tampereen korkeakouluyhteisö
Avajaisviikko2
Korkeakouluyhteisön avajaisviikolla 9.-13.9. kirjasto palvelee täydellä teholla ja juhlamielellä. Opiskelijat ja muut kirjaston käyttäjät, tervetuloa tutustumaan, kotiutumaan ja osallistumaan kahteen kisaamme! Osallistumalla voit saada itsellesi kirjaston uunituoreen haalarimerkin.
  • Haalarimerkkijahti: Juhlaviikoksi olemme piilottaneet uusia haalarimerkkejämme kirjastoihin. Tutki kirjastoasi ja löydä omasi!
  • Arvaa haalarimerkkien määrä: Arvaa, kuinka monta merkkiä on purkissa kirjaston tiskillä. Voit osallistua kisaan myös kirjaston Instagramissa tai Facebookissa. Palkinnoiksi olemme varanneet pinon leffalippuja, joista oikein arvannut saa kaksi ja loput arvotaan kaikkien osallistujien kesken.

Kirjastossa voit juhlaviikollakin poiketa, kysyä, työskennellä tai saada apua. Jos et ehdi käymään, tavoitat meidät aina chatissa, sähköpostilla tai puhelimella.

Tervetuloa!

Lisätietoja: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)

Kirjaston verkkosivut
Kirjaston verkko-oppaat