Mietitkö verkkokaupan perustamista tai verkkokauppatietojesi päivittämistä? Osallistu infotilaisuuteen!

Ajankohta20.1.2022 12.30–14.00
KAMU - Kriisistä kasvun mahdollisuuksiin ja uudistumiseen -hanke järjestää maksuttoman infotilaisuuden verkkokaupasta to 20.1.2022 klo 14.30-16.00.

Digimarkkinoinnin ja verkkokaupan kouluttaja Maarit Fellman Intoo Koulutuksesta käsittelee verkkokaupan tarjoamia mahdollisuuksia ja sitä, mitä toimenpiteitä verkkokaupan käynnistäminen edellyttää.

Tilaisuus järjestetään Zoom-yhteydellä.

Hanke järjestää samaa aihetta syvemmin käsittelevän verkkoseminaarin to 24.3.2022. Infotilaisuuteen osallistuvilta toivotaan palautetta, mihin asioihin haluatte heidän syventyvän verkkoseminaarissa. Infotilaisuudessa saat myös vinkkiä muista mahdollisuuksista kehittää omaa verkkokauppaosaamistasi.

Järjestäjä

Tilaisuuden järjestää KAMU-Kriisistä kasvun mahdollisuuksiin ja uudistumiseen -hanke, jota toteuttavat Prizztech Oy ja Tampereen yliopisto. Hanketta rahoittavat Satakuntaliitto EAKR-rahoituksella ja alueen kunnat.