Kysely litterointipalvelujen käytöstä Tampereen korkeakouluyhteisössä

Julkaistu 16.3.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Korkeakouluyhteisö on aloittanut vuoden 2021 alussa litterointipalveluita koskevan yhteisen sopimuksen kilpailuttamisen kirjaston johdolla. Tarkoituksena on turvata litterointipalveluiden saatavuus ja vähentää yksittäisiltä projekteilta vaadittavaa hallinnollista työtaakkaa.

Kunnes sopimus on saatu solmittua, voi litterointia tarpeen mukaan hankkia kuten tähänkin asti. Toimittajan kanssa tehtävään litterointisopimukseen tulee sisällyttää lisäksi litterointipalveluun sovitettu tietojenkäsittelysopimus (DPA), joka sisältää myös tietoturvavaatimukset. Tietojenkäsittelysopimukseen liittyvissä kysymyksissä ole yhteydessä dpo [at] tuni.fi (dpo[at]tuni[dot]fi).

Mahdollisimman hyvän ja tarkoituksenmukaisen lopputuloksen saavuttamiseksi kilpailutuksessa pyydämme niitä korkeakouluyhteisön henkilökunnan jäseniä, jotka ovat käyttäneet litterointipalveluja vuosina 2019-2021, vastaamaan oheiseen kyselyyn. Kyselyllä kerättäviä tietoja ei ole ollut mahdollista saada muista lähteistä.

Voit vastata kyselyyn tästä. Kysely on vastattavissa 28.3.2021 asti.

Lisätietoja antaa projektipäällikkö Turkka Näppilä (turkka.nappila [at] tuni.fi (turkka[dot]nappila[at]tuni[dot]fi), 050 509 9030).