Kirjaston toimipisteet avautuivat 2.8.2021 korkeakouluyhteisön jäsenille

Julkaistu 28.7.2021
Tampereen korkeakouluyhteisö
Tampereen yliopiston keskustakampuksen kaikki rakennukset.
Rakennusten ulko-ovet ovat toistaiseksi kiinni, käynti tiloihin on mahdollista vain kulkukortilla. Kirjaston kaikki tilat ja asiakaspalvelu avattiin korkeakouluyhteisön jäsenille maanantaina 2.8. Hervannan toimipisteen noutopiste jatkaa yhteisön ulkopuolisten asiakkaiden aineistovarausten noutopaikkana.

Arvo, Hervanta, Linna, TAMK Pääkampus ovat avoinna 2.8.-29.8.2021 seuraavasti:

Kirjaston toimipisteet

Ma-pe kello 8-16

Asiakaspalvelu

Ma-pe kello 10-16

Kirjaston oppimistilat Arvossa, Linnassa ja TAMK Pääkampuksella ovat edelleen avoinna:

• Linnan hiljainen lukusali: kulku Kalevantie 3 puoleisesta sivuovesta, kesän aukioloajat ma-su klo 7.30-22.
  • Arvon oppimiskeskus: kesän aukioloajat ma-su klo 7.30-22.
  • TAMK Pääkampuksen toimipisteen 2. kerros: kesän aukioloajat ma-pe klo 7-22 ja la-su sekä arkipyhäpäivät klo 8-20.

Lukuvuoden aukioloajat 30.8. lähtien ilmoitetaan myöhemmin.

Noudatathan jatkossakin turvallisuus- ja terveysohjeita kirjaston tiloissa:

• Tule kampukselle vain täysin terveenä.
  • Pese käsiä ja käytä käsidesiä.
  • Pidä turvaväli ja käytä kasvomaskia.

Ajantasaiset ohjeet ja tiedot korona-ajan toiminnasta kirjastossa löydät aina verkkosivultamme: https://www.tuni.fi/fi/kirjasto/korona

Lisätietoja saat palvelusähköpostistamme: kirjasto [at] tuni.fi (kirjasto[at]tuni[dot]fi)