Kirjasto toimittaa käyttöön nyt myös opinnäytetöiden valmistumisen kannalta kriittiset painetut lainattavat aineistot – aineisto noudettava Hervannasta

Julkaistu 25.3.2020
Tampereen korkeakouluyhteisö
Corona maapallo
Aloitamme tänään (ke 25.3.) kurssikirjojen toimituksen lisäksi myös opinnäytetöiden valmistumisen kannalta kriittisten painettujen aineistojen toimittamisen tilauslomakkeella Hervannan toimipisteen lyhytlainatilaan.

Opintojen sujuvuuden turvaamiseksi välttämättömän painetun kurssikirjallisuuden sekä opinnäytetöiden valmistumisen kannalta kriittisen painetun lainattavan aineiston saanti taataan kaikille korkeakouluyhteisön opiskelijoille tilojen sulkeutumisesta huolimatta niin että asiakkaalla on mahdollisuus tilata tarvitsemansa kirjat tällä lomakkeellaKirja tulee noudettavaksi vain Hervannan Kampusareenan 1. kerroksen lyhytlainatilaan, josta asiakkaan tulee itsepalveluna noutaa ja lainata pyytämänsä aineisto.

Kampusareenan tilat ovat avoinna arkisin klo 8-16, ja opiskelijoiden tulee kulkea pääovesta (eteläinen Konetalon puoleinen seinä), kulkukortti ei toimi rakennukseen sisään pääsyssä.

Aineiston noutaminen on mahdollista vain Hervannasta, koska kaikki muut korkeakouluyhteisön tilat ovat hallituksen ja korkeakouluyhteisön linjauksen mukaan suljettuja. Hervannan Kampusareena on rakennus, joka pidetään avoinna, koska samassa rakennuksessa toimii yrityksiä, jotka jatkavat oletettavasti normaalia toimintaa.

Kun varattu aineisto on noudettavissa, siitä tulee normaali noutoilmoitus asiakkaalle sähköpostitse. Hervannan kampuksen kartta ja yhteystiedot.

Kirjaston tilojen sulkeutumisesta huolimatta kirjaston kaikki verkkopalvelut jatkavat normaalisti.

Tästä linkistä pääset lukemaan kirjaston toiminnasta koronaviruksen aikana - linkin sisältöä päivitetään jatkuvasti tarvittaessa.