Kevään haku erikoislääkärikoulutuksiin alkaa helmikuun alussa

Julkaistu 25.1.2023
aihekuvassa stetoskooppi
Tampereen yliopistolla on keskiviikkona 1.2. alkavassa erikoislääkäri- ja erikoishammaslääkärikoulutuksen haussa yhteensä 24 erikoislääkärikoulutuksen hakukohdetta. Hakukohteissa on avoinna yhteensä 78 aloituspaikkaa. Haku päättyy 14.2.

Kevään haku on lisähaku, jossa voi hakea syksyn 2022 haussa täyttämättä jääneisiin aloituspaikkoihin. Lisäksi yleislääketieteen ja työterveyshuollon hakukohteisiin on avattu uusia paikkoja.

Erikoishammaslääkärikoulutuksiin voi hakea Tampereen yliopistossa seuraavan kerran syksyllä 2023.

Haku tapahtuu sähköisesti Opetushallituksen ylläpitämän Opintopolku –portaalin kautta.

Hakuohjeet ja erikoisalakohtaiset aloituspaikat löytyvät lääketieteellisen ammatillisen jatkokoulutuksen verkkosivuilta.

Lisätietoja:
Hakijoiden yhteydenotot: met.ammatillinen.jatkokoulutus.tau [at] tuni.fi