Ilmoittautuminen Tampereen yliopiston elokuussa 2022 pidettävään tohtoripromootion on alkanut

Julkaistu 4.2.2022
Tohtoripromootio 12.-14.8.2022
Uusi Tampereen yliopisto järjestää ensimmäisen tohtoripromootionsa 12.-14. elokuuta 2022. Promovoitaviksi kaikkien tiedekuntien yhteisen tapahtumaan voivat ilmoittautua uudesta Tampereen yliopistosta valmistuneet tohtorit, joiden tohtorintutkinto on hyväksytty maaliskuun 2022 loppuun mennessä, sekä aiemmista yliopistoista (Tampereen teknillinen yliopisto TTY ja aiempi Tampereen yliopisto TaY) valmistuneet tohtorit, joita ei ole aiemmin promovoitu.

Tohtoripromootio nostaa esiin tutkimuksen ja koulutuksen arvoa ja akateemista työtä, ja se on ainutlaatuinen tapa juhlistaa akateemisia saavutuksia. Ilmoittaudu mukaan!

Promovoitavat ilmoittautuvat tapahtumaan täyttämällä sähköisen lomakkeen, mielellään 15.3.2022 mennessä. Lomakkeella annetaan myös mahdollisen seuralaisen (avec) tiedot.

Ilmoittautuminen on auki ja peruutettavissa kuluitta 11.4.2022 asti. Promootiotilaisuuksiin liittyvä maksuliikenne ajoittuu huhtikuulle 11.4. jälkeen.

Tampereen yliopiston tohtoripromootio järjestetään elokuussa 2022, mikäli pandemiatilannetta koskevat viranomaisten ohjeistukset ja yliopiston linjaukset sen mahdollistavat. Tavoitteena on, että päätös tapahtuman järjestämisestä tehdään maaliskuun loppuun mennessä, mutta pandemiatilanteen vuoksi muutoksia voi tulla vielä senkin jälkeen. Promootiotapahtumiin osallistuvat sitoutuvat noudattamaan tapahtumien aikana voimassa olevia pandemiaan liittyviä ohjeistuksia.

Ohjelma ja hinnat

Kahden päivän ohjelmakokonaisuuden pe-la 12.-13.8.2022 alustava aikataulu:

• Promootioaktin harjoitukset pe 12.8. klo 16
  • Ohjelmallinen valmistelujuhla pe 12.8. harjoitusten jälkeen
  • Promootioakti la 13.8. klo 12
  • Promootiojuhla ja illallinen la 13.8. klo 19

Hinta 250 €/hlö

Sunnuntaina 14.8.2022 järjestetään promootion päättävä puutarhajuhla.

Hinta 50 €/hlö.

Hinnat ovat samat myös promovoitavien aveceille.

Lue lisää tapahtumasta sekä tohtorinhatun ja miekan hankkimisesta promootion verkkosivuilta.

Tiedustelut: promootio2022 [at] tuni.fi (promootio2022[at]tuni[dot]fi)