Ideat ja innovaatiot liiketoiminnassa - KAMU-hankkeen loppuseminaari

Ilmoittautumisaika päättyy 15.8.2023,20.55
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Haluatko löytää uusia ideoita tai inspiraatiota? Haluatko verkostoitua ja mahdollisesti löytää uusia kumppaneita? Oletko kiinnostunut kehittämään omaa osaamistasi? Osallistu maksuttomaan tilaisuuteemme Puuvillan Kehräämössä 17.8.2023.

Osallistuminen tapahtumaan on riski, jonka seurauksena voit rohkaistua ajattelemaan luovemmin, innostua uusista ideoista ja tarttua uusiin mahdollisuuksiin. Mikäli olet valmis ottamaan tämän riskin, lähde mukaan tähän maksuttomaan tilaisuuteen Porin Puuvillan Kehräämöön 17.8.2023 klo 9-12. Muussa tapauksessa voit myös tulla kahvittelemaan hyvässä seurassa ja kuuntelemaan mielenkiintoisia puheenvuoroja.

Yritysvalmentaja Ilkka Halava

Pääpuhujamme Ilkka Halava on kerännyt 30 vuoden aikana laajan kokemuksen yrityskehityksestä, innovaatioista ja liiketoimintastrategioista. Hänen syvällinen ymmärryksensä aiheesta, innostava karismansa sekä käytännönläheiset esimerkit ja työkalut auttavat näkemään kehittämisen mahdollisuudet ja haasteet uudessa valossa. Varaa aamupäiväsi tälle teemalle!

Ohjelma (päivittyy)

08.30 Kahvi ja verkostoituminen

09:00 Tervetuloa
Jussi Kuusiniemi / KAMU-hanke

09:10 Keynote: Ideat ja innovaatiot liiketoiminnassa
Ilkka Halava, yritysvalmentaja

10:00 Kahvi ja verkostoituminen

10:15 Innovoinnin ja kehittämisen kokemuksia
Akseli Reho, Vatajankoski

10:30 Innovaatioiden merkitys laskevassa markkinassa
Tommi Laaksonen, PlusPrint Oy

10:45 Paneelikeskustelu, Mitä meidän pitäisi tehdä?
Saku Vähäsantanen, Ari Eklund, Tommi Laaksonen, Akseli Reho

11:15 Kommenttipuheenvuoro, Onko Satakunnan suunta oikea?
Ilkka Halava, yritysvalmentaja

11:30 Kahvi, sämpylä, verkostoituminen ja KAMU-TKI.FI esittelyä
Janne Harjamäki / KAMU-hanke

12:00 Kiitos
Jari Leppäniemi / KAMU-hanke

Tutustu myös KAMU-hankkeen julkaisemaan kamu-tki.fi -sivustoon, joka on suunnattu satakuntalaisille yrityksille liiketoiminnan kehittämiseen. Sivustolta löydät koottuna esimerkkejä DI- ja AMK-opinnäytteistä, joiden tuloksia voi hyödyntää liiketoiminnassa.

Tapahtuma järjestetään osana KAMU - Kriisistä kasvun mahdollisuuksiin ja uudistumiseen -hankkeen toimia. Hanketta rahoittavat Satakuntaliitto EAKR-rahoituksella sekä Tampereen yliopisto ja Prizztech Oy alueen kuntien kanssa. Hanke rahoitetaan REACT-EU-välineen määrärahoista osana Euroopan unionin COVID-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

KAMU-hanke / Prizztech Oy ja Tampereen yliopisto Pori