Hyvästi Mansikki -ennakkoesitys

SijaintiHämeenpuisto 28 – 32, 33200 Tampere
Ajankohta16.1.2024 17.00–19.10
PääsymaksuMaksullinen tapahtuma
Hyvästi Mansikki -esityksen julisteesta osa, jossa 12 opiskelijaa työntävät lehmää ylös ramppia kuljetusautoon.
Pauliina Hulkko ja kaksitoista Nätyn opiskelijaa ovat muovanneet Jouko Puhakan alkuperäistekstistä yhdistelmän, jossa on historiallista ajankuvaa, musiikkia, laulua, tanssia ja fyysistä näyttelijäntyötä. Esitys on Tampereen yliopiston Teatterityön tutkinto-ohjelman Nätyn ja Tampereen Työväen Teatterin yhteistyöproduktiossa, esityspaikkana on Eino Salmelaisen näyttämö.

Esitykset 16.1.-17.2.2023

Perustuu Jouko Puhakan näytelmään
Dramaturgia ja ohjaus Pauliina Hulkko
Koreografia Samuli Nordberg