Haku englanninkielisiin maisteriohjelmiin on alkanut

Julkaistu 7.12.2022
Students are walking on a bridge in Tampere.
Kuva: Rami Hanafi
Haku Tampereen yliopiston syksyllä 2023 alkaviin englanninkielisiin maisteriohjelmiin on alkanut 7.12. ja jatkuu 11. tammikuuta saakka. Haussa on yhteensä 35 englanninkielistä maisterihakukohdetta.

Tampereen yliopistossa on tarjontaa usealta eri tieteen alalta sekä paljon monialaisia vaihtoehtoja. Opiskelemaan voivat hakea niin suomalaiset kuin kansainvälisetkin hakijat. Opetuskieli on englanti. Uusina hakukohteina on Civil Engineering tutkinto-ohjelman Structural Engineering ja Sustainable Transport

Hakijalta vaaditaan hyvä englannin kielen taito ja soveltuva korkeakoulututkinto. Myös opiskelijat, joiden tutkinto valmistuu vasta hakuajan jälkeen voivat hakea ja tulla hyväksytyksi ehdollisesti.

Haku maisteriohjelmiin tapahtuu Opintopolku-palvelun kautta.

Lue lisää hausta

Hakijapalvelut