Esteet Nurin: Kohti saavutettavaa arkea 16.5.

SijaintiKalevantie 4, 33100 Tampere
Tampereen yliopisto, Keskustakampus, Pinni B 1100
Ajankohta16.5.2024 7.00–11.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Neljän kuvan kollaasi, jossa on nainen pyörätuolissa kadulla kahvikuppi sylissään, näkövammainen mies opaskoiran ja valkoisen sauvan kanssa, tyttö selin reppu selässään ja kuulosuojaimet päässään sekä pyörätuolissa oleva nainen vaateostoksilla.
TACCU järjestää Esteet Nurin tapahtuman Tampereen yliopistolla Pinni B 1100 tiloissa klo 10-14. Esteet Nurin tapahtuma käsittelee monipuolisesti arjen saavutettavuutta eri näkökulmista.

Tapahtuma käynnistyy Intonaattoreiden vetämällä Dialogi-keskustelulla. Tämän jälkeen kuullaan useiden asiantuntijoiden puheenvuoroja arjen saavutettavuudesta, yleisistä ongelmakohdista ja mahdollisista ratkaisuista.

Toteutamme tapahtuman hybridinä sekä nauhoitamme sen. Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Tervetuloa mukaan!

TACCU (Tampere Accessibility Unit)

Pauliina Baltzar (pauliina.baltzar@tuni.fi)