Avoimella alakouluikäisten tiedepysäkillä 9.12. valmistaudutaan jouluun

SijaintiKorkeakoulunkatu 3, 33720 Tampere (Tampere, Finland)
Juniversityn tiedeluokka, Tampereen yliopiston Hervannan kampus, Sähkötalon 1. krs.
Ajankohta9.12.2019 15.30–17.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Haluatko tutustua tieteisiin? Tehdä itse, testailla ja oivaltaa? Loistavaa, olet tervetullut Tiedepysäkeille, jotka ovat kaikille avoimia alakouluikäisten tiedetyöpajoja.

Tiedepysäkillä on useita pieniä työpisteitä, joiden kiertämiseen kuluu noin tunti. Voit tulla yksin, kaverin tai vanhempien kanssa, mihin aikaan tahansa Tiedepysäkin aukioloaikana. Ilmoittautumista ei tarvita.

Tiedepysäkki järjestetään seuraavan kerran maanantaina 9.12. kello 17:30-19:00 teemalla pikkujoulut. Tule päättämään syksyn tiedepysäkkikausi pikkujoulujen merkeissä. Juniversityn matikkatontut kaipaavat tällä pysäkillä juuri sinun apuasi! Pääset muun muassa askartelemaan jouluisia koristeita sekä ratkomaan kiperiä arvoituksia. Tervetuloa!

Paikka

Juniversityn tiedeluokka

Tampereen yliopisto, Hervannan kampus

Korkeakoulunkatu 3, Tampere