Anna aineeton lahja tieteen hyväksi

Julkaistu 25.11.2021
Aineeton lahja
Tervetuloa mukaan luomaan tieteellisiä läpimurtoja ja uutta osaamista. Lahjoitusrahastoista voimme tukea yliopiston tutkimusta ja koulutusta meille kaikille tärkeiden asioiden turvaamiseksi. Teemme työtä kestävän maailman, hyvinvoinnin, uusien teknologioiden ja luontoympäristön hyväksi. Meneillään oleva valtion vastinrahakampanja voi moninkertaistaa lahjoituksesi vaikuttavuuden.

Lahjoitettuasi saat sähköisen joulukortin, jolla voit kertoa antamastasi aineettomasta lahjasta tieteelle sekä toivottaa ystävillesi ja yhteistyökumppaneillesi hyvää joulua.

Anna aineeton lahja

Perustutkimuksestamme nousevia alueita ja teemoja

Monialainen yliopistomme kytkee yhteen tekniikan, terveyden ja yhteiskunnan tutkimuksen ja koulutuksen. Teemme kumppaniemme kanssa yhteistyötä, joka perustuu vahvuusalueillemme sekä uudenlaisille tieteenalojen yhdistelmille ja niiden soveltamisosaamiselle. Luomme ratkaisuja ilmastonmuutokseen, luontoympäristön turvaamiseen sekä yhteiskuntien hyvinvoinnin ja kestävyyden rakentamiseen.

Perustutkimuksestamme nousevia alueita ja teemoja:

Hyvinvoinnin huominen
Kestävä kaupunki
Pelillisyys ja laajennettu todellisuus
Valon ja kuva vallankumous

Tutustu tieteemme tavoitteisiin ja sen tekijöihin