Arkkitehtuurin ja rakennustekniikan hakukohteet 2024 yhteishaussa

Tampereen yliopisto on yksi Suomen kolmesta yliopistosta, joissa voit opiskella arkkitehtuuria. Samassa tiedekunnassa opetamme myös rakennustekniikkaa. Molemmista koulutuksista voit valmistua kestävän, turvallisen ja viihtyisän elinympäristön suunnittelijaksi ja rakentajaksi. Arkkitehtuurin ja rakennustekniikan koulutuksemme ovat käytännönläheisiä – pääset siis työskentelemään erilaisissa projekteissa ja yhteistöissä jo opintojen aikana. Tutustu koulutuksiimme ja hae yhteishaussa!

Kandidaatti- ja maisterikoulutukset — Arkkitehtuuri ja rakentaminen

Maisteri- ja DI-ohjelmat – Arkkitehtuuri ja rakentaminen

Lisätietoa hakemisesta

Haku suomenkielisiin koulutuksiimme alkaa 13.3.2024 ja päättyy 27.3.2024 klo 15.

Koulutuksiin haetaan Opintopolussa. Linkin Opintopolkuun löydät kunkin koulutuksen esittelysivulta. Opintopolusta löydät myös koulutuskohtaiset hakuohjeet.

Jos et löytänyt sopivaa koulutusta tältä sivulta, tutustu muihin haussa oleviin koulutuksiimme!

Tutustu kaikkiin haussa oleviin koulutuksiimme

Opiskele alaa ammattikorkeakoulussa

Myös Tampereen ammattikorkeakoulussa voi opiskella rakentamista AMK- ja YAMK-tutkinto-ohjelmissa.

Tampere - Suomen suosituin opiskelijakaupunki

Tampere on ihmisen kokoinen kaupunki, jossa tapahtuu paljon, mutta joukkoon on helppoa solahtaa ja liikkuminen paikasta toiseen käy nopeasti. Luonnonläheinen, kompakti, tapahtumarikas ja täynnä mahdollisuuksia oppimiseen. Näistä syistä opiskelijat peukuttavat Tamperetta vuodesta toiseen.