TTDLoikka - työhyvinvointia tuottava digiloikka automaation ja datatalouden edistämiseksi

Tampereen ammattikorkeakoulu
Projektin kesto1.9.2021–31.12.2023

Hankkeen tuloksena saadaan digitalisaation (tässä automaatio ja datatalous) perehdytystarpeidenkartoitusmenetelmä, itse perehdytysmalli ja mallin pilotointien kokemukset.

Tavoite ja tehtävät

Hankkeen tavoite on tuottaa koulutuksellinen perehdytystoimintamalli, jonka avulla pk-yritysten työntekijät(asiantuntijat) pystyvät paremmin omaksumaan työssään ja sen kehittämisessä automaation ja datataloudenmahdollisuudet. Toimintamalli perustuu tietotyöhön ja sen sisältöihin yritys- ja henkilökohtaisesti, jolloin mallissatunnistetaan kohdeyrityksen parhaista käytänteistä ja liiketoiminnasta ne kohteet, joissa automaation ja datataloudenmadollisuuksista olisi eniten hyötyä työtekijöille. Tuloksena saadaan digitalisaatiota, kestävää kehittämistä,automaatiota ja datataloutta paremmin hyödyntäviä ja kyvykkäämpiä yrityksen osaajia/asiantuntijoita, jotka osaavatmyös toteuttaa ketteriä ja vaikuttavia digiloikkia.

Rahoituslähde

Euroopan sosiaalirahasto (ESR) 2014-2020