Personal Green Skills in Higher Education

Tampereen ammattikorkeakoulu
Projektin kesto1.11.2023–31.10.2025

Tavoitteena on kehittää opiskelijoiden kestävyystaitoja sekä tukea kestävää elämäntapaa.

Tavoite ja tehtävät

Personal Green Skills in Higher Education on Erasmus+ KA2 -projekti, jonka tavoitteena on kehittää korkeakouluopiskelijoiden kestävyystaitoja sekä tukea kestävää elämäntapaa ja YK:n kestävän kehityksen tavoitteita toteuttavia muutoksia opiskelijoiden arjessa.
Hanketta koordinoi Kauno Kolegija Liettuasta. Partnerit ovat TAMK, Hochschule für agrar- und umweltpadagogik Itävallasta, Universidad de Malaga Espanjasta ja University of Applied Sciences Wuerzburg-Schweinfurt Saksasta. Hanke kestää kaksi vuotta (2024-2025)

Rahoituslähde

Erasmus+ Cooperation Partnership LS 2021-2027

Koordinoiva organisaatio