Putki
Tutkinto-ohjelma

Markkinointi, Kauppatieteiden maisteriohjelma

Putki

Avainasemassa asiakaslähtöinen markkinointi

Innovatiivisuutta ja luovaa ajattelua.

Markkinointi on innovatiivinen ja luovaan ajatteluun perustuva opintosuunta. Markkinoinnin opinnoissa käsitellään muun muassa markkinoinnin strategista johtamista ja uudistumista, taloudellista vaikuttavuutta, markkinointiviestintää, brändijohtamista sekä kulutuskäyttäytymistä. Opinnot antavat lisäksi teoreettisia ja menetelmällisiä valmiuksia itsenäiseen tutkimustyöhön ja jatko-opintoihin.

Valmistuttuasi pystyt hankkimaan tietoa markkinoista, tekemään suunnitelmia tätä tietoa ja itsenäistä ajattelua hyödyntäen ja johtamaan näiden suunnitelmien toteuttamista kansainvälisissä toimintaympäristöissä. Markkinoinnin opiskelijat työllistyvät korkeatasoisiin asiantuntija- ja johtotehtäviin.  

Oman maisterikoulutuksen opintojen lisäksi voit hyödyntää laajasti kauppatieteiden ja koko Tampereen korkeakouluyhteisön opetustarjontaa.