Tampereen yliopiston opiskelijan käsikirja

Goin' sovellus kansainvälisille opiskelijoille ja tuutoreille

Lukuvuodesta 2023-24 alkaen, kansainväliset opiskelijat ja heidän tuutorinsa ovat käyttäneet Goin’ mobiilisovellusta tutustuakseen toisiinsa jo ennen opintojensa aloittamista Tampereella.

Goin’ on sovellus, jonka tarkoitus on mahdollistaa keskustelu ja verkostoituminen uusien Tampereen yliopistoon hyväksyttyjen kansainvälisten opiskelijoiden kesken jo ennen opiskelupaikan vastaanottamista tai ennen Tampereelle saapumista. Sovelluksen tarkoituksena on myös tukea yhteisöllisyyttä kampusten, opiskelijajärjestöjen, opiskelijoiden ja tuutoreiden kesken.  Opiskelijat voivat sosiaalisen median tapaan luoda yhteyksiä toisiinsa, luoda erilaisia ryhmiä perustuen kiinnostuksiinsa ja antaa ja saada vinkkejä esimerkiksi opintoihinsa, harrastuksiinsa tai vaikkapa aktiviteetteihin Tampereella.

Goin’n tarkoitus on myös sitouttaa hyväksyttyjä opiskelijoita aloittamaan opinnot Tampereella.

Sovellukseen kutsutaan kaikki Tampereen yliopistoon englanninkielisten tutkinto-ohjelmien tutkinto-opiskelijaksi hyväksytyt opiskelijat, kansainväliset vaihto-opiskelijat ja kansainväliset tuutorit. Sovelluksen käyttö on vapaaehtoista ja jokainen opiskelija voi itse päättää, haluaako luoda itselleen profiilin sovellukseen.

Goin’ Data Protection

Julkaistu: 7.11.2023