Tampereen yliopiston opiskelijan käsikirja

Vaivatta vaihtoon - matalan kynnyksen liikkuvuusmahdollisuudet

Haluatko kansainvälistyä opinnoissasi, mutta et oikein tiedä minne lähteä ja mitä opiskella, koska kaiken suunnitteleminen itsenäisesti alusta loppuun tuntuu haastavalta? Matalan kynnyksen liikkuvuuden tavoitteena on helpottaa sopivan liikkuvuusmuodon ja -kohteen löytymistä niin, että voit helposti suorittaa opiskelujakson ulkomailla ja saat kurssit hyväksiluettua suoraan tutkintoosi Tampereen yliopistossa.

Löydät matalan kynnyksen liikkuvuuden kohteet alta tiedekunnittain ja aloittain jaoteltuna. Lisätietoa saat kansainvälisen liikkuvuuden palveluista (mobility.tau [at] tuni.fi).

Muista myös katsoa vaihtoehdot esimerkiksi kesä- ja talvikouluihin sekä muille lyhytkursseille opiskelijan oppaan sivuilta lyhyet opiskelujaksot ulkomailla.

Julkaistu: 16.6.2021
Päivitetty: 16.2.2024