JOKO-johtamiskoulutusohjelma Porissa - Porin JOKO -esittelytilaisuus 13.4.2023

Ilmoittautumisaika päättyy 12.4.2023,9.00
Kielisuomi
PääsymaksuMaksuton tapahtuma
Tule mukaan kuulemaan JOKO-johtamiskoulutusohjelma Porissa eli tuttavallisemmin Porin JOKO -koulutuksesta, joka alkaa lokakuussa 2023. Esittelytilaisuudessa kuulet ohjelmasta ja voit tulla kysymään sinua askarruttavia asioita.

Esittelytilaisuus on torstaina 13.4.2023 klo 14:30–15:30.

Tilaisuudessa kuulet

• mistä ohjelma koostuu
  • mitä koulutusohjelman suorittaminen vaatii
  • miten valmistautua opintoihin
  • mitä ohjelma antaa osallistujalle sekä organisaatiolle

Esittelytilaisuus järjestetään verkkotilaisuutena Zoomilla ja saat siihen linkin viimeistään 12.4.2023.

JOKO-johtamiskoulutusohjelma Porissa - Porin JOKO

• haastaa rohkeaan ajatteluun ja innovatiiviseen ongelmanratkaisuun
  • laajentaa johtamisessa ja tiimityöskentelyssä tarvittavaa kokonaisnäkemystä yli toimialarajojen
  • antaa valmiuksia organisaation ja oman työn uudistamiseen ja strategiseen kehittämiseen
  • kehittää itsetuntemusta ja omaa persoonallista tyyliä toimia esihenkilönä
  • antaa mahdollisuuksia verkostoitumiseen ja kokemusten vaihtoon muiden osallistujien ja asiantuntijoiden kanssa.

JOKO-johtamiskoulutus

JOKO-johtamiskoulutukset ovat noin vuoden kestäviä koulutusohjelmia, jotka vahvistavat osallistujan esihenkilötaitoja, kehittävät strategista ajattelua ja täydentävät liikkeenjohdollisia tietoja ja taitoja. JOKO on tarkoitettu esihenkilö-, päällikkö-, asiantuntija- tai johtotehtävissä toimiville organisaation avainhenkilöille.

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut

Kohderyhmä

JOKO-johtamiskoulutusohjelma Porissa - Porin JOKO ohjelma on tarkoitettu esihenkilö-, päällikkö-, asiantuntija- tai johtotehtävissä toimiville organisaation avainhenkilöille.